Sepet (0) Kapat

Sepetinizde ürün bulunmuyor.

Return to shop

Home Blog ChargeBox® basında Tweet atılarak çalışan şarj istasyonu

Tweet atılarak çalışan şarj istasyonu

tweet atarak çalışan şarj istasyonu oranizasyonlar için yepyeni bir cazibe merkezi

Türkiye’de cep telefonu ve tabletler için yüksek güvenlikli şarj istasyonu üretimi yapan ChargeBox®, oteller, avmler, hastaneler ve organizasyonlar için, sadece atılacak bir twit ile ücretsiz şarj imkanı sunan yeni sistemini tanıttı. 

Birkaç yıl önce tanıtımını yaptığımız cep telefonu şarj istasyonları ile özellikle sokakta ya da bulunduğumuz alanlarda yaşadığımız şarj sorununa bir nebze olsun çözüm bulmuştuk. Fakat gelişen teknoloji ile birlikte sürekli olarak güncellenen telefon şarj üniteleri her gün başka bir yenilikle karşımıza çıkıyor. Twit atarak kullanılan cep telefonu şarj istasyonunu üreten ChargeBox® markasının Türkiye Satış Müdürü Mustafa Bey ile yaptığımız görüşmede Sosyal medya entegrasyonu ile çalışan ve atılan twit sonrası ücretsiz şarj imkanı sunanSocialCharge® detayları öğrendik.

ChargeBox® tarafından üretilen sosyal medya entegrasyonlu cep telefonu şarj istasyonu ve otomatlar  aslında çok basit bir sistemle çalışıyor. SocialCharge® ların her birinin ayrı bir seri numarası var. Bu seri numaraları kullanıcıların rahatlıkla görebilecekleri yerlerde bulunuyor. Belirlen hashtag ile birlikte bu seri numarasını twittera gönderen kullanıcı, telefonunu ücretsiz olarak şarj edebiliyor.

 

 

 

Peki kullanıcılar ya da bu sistemi kullandıran kuruluşlar ya da firmalar neden  SocialCharge® tercih ediyorlar? Sebepler aslında her iki taraf için de farklı. Kullanıcılar normal şartlarda 2 TL gibi bir fiyata kullandıkları bu şarj hizmetinden sadece tek bir twit atarak ücretsiz olarak faydalanabiliyorken, kuruluş ya da firmalar içinse çok daha katma değerli bir hizmet olduğu kesin.  Çünkü, sosyal medyanın ürün, hizmet ve marka tanıtımlarına olan katkısı yadsınamaz oranda büyük bir yer kaplıyor pazarlama faaliyetlerinde… Atılan her twit sosyal medyada bir reaksiyona sebep oluyor. Örneğin, belirli günlerde kampanya yapan bir zincir mağazanın bu kampanyasının tanıtımı için ayırması gereken  sosyal medya bütçesi azımsanacak rakamlar olmuyor. Bu bütçelerin etkileri ise, tamamen sosyal medya kullanıcılarına sağladığı faydayla doğru orantılıdır. Durum böyleyken direkt olarak faydayı görecek olan kullanıcı aracılığıyla bu kampanyayı desteklemek kadar mantıklı bir seçenek oluyor.Trendtopic olan bu kampanya hashtag ise etkiyi katlayarak arttırmaya yardımcı oluyor.

1 Comment

  1. onayasktir
    29 Ocak 2017

    gençler böyle haluğa tweet atılarak olcak iş değil görmüyo zaten yeni bişey düşünmemiz lazım. Vallahi aklımıza gelmişti, gelmişti de biz bu işin teknolojisini çözemiştik. Yani tweet atılacak, hangi adam atmış, bu adam nerede, hangi şarj istasyonunu kullanacak işte bunları çözememiştik. Gerçi çözmek için de çok uğraşmadık ama helal olsun, bak adamlar yapmış. Tebrik ederim. Tweet atılarak çalışan şarj istasyonunu yapan ChargeBox

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir